
Služby spojené s archivací dokumentů:
1) prvním krokem je návštěva u zadavatele k posouzení rozsahu a stavu písemností pro zpracování cenové nabídky a dohodnutí detailů k odvozu písemností.
2) dále následuje protokolární převzetí písemností a vlastní odvoz spisového materiálu do našeho archivu.
3) jednotlivé písemnosti se roztřídí v souladu s typovým skartačním rejstříkem podle skartačních znaků „S“, „A“, „V“. Rozdělí se na písemnosti, které budou nadále uloženy v naší spisovně, protože jim ke dni uložení nedošla skartační lhůta nebo jsou z provozního hlediska ještě potřebné. Dále budou z převzatých písemností fyzicky vyčleněny písemnosti, které jsou nezpochybnitelné jako písemnosti typu „A“ – archiválie a následně předány do příslušného státního archivu. Dále budou vyčleněny písemnosti, kterým již vypršela skartační lhůta, a budou navržené na vyřazení do skartace.
4) vytříděné dokumenty budou uloženy do šanonů či krabic, označeny číselným kódem pro snadné následné vyhledání a uloženy do regálů v našem archivu.
5) po uplynutí zákonných lhůt budou dokumenty z archivu vyjmuty a protokolárně skartovány.
Poskytování informací z archivu:
V případě poskytování informací z uložených dokumentů si můžete vybrat několik variant:
- E-mailem: sdělíte nám Váš požadavek a do 24 hodim bude dokument naskenován a prostřednictvím e-mailu odeslán na Vaši adresu
- Poštou: na základě Vašeho požadavku Vám do 24 hodin bude na Vámi uvedenou adresu odeslána zpráva s požadovanými dokumenty
- Telefonicky: si můžete dojednat osobní schůzku za účelem možnosti osobního vyzvednutí potřebných materiálů přímo v naší spisovně
- Osobně: v Českých Budějovicích Vám můžeme zajistit osobní doručení Vámi požadovaných materiálů